hej igen!


Det var länge sen jag skrev här sist, det beror på att jag inte orkat och inte haft så mycket att skriva om. men om vi börjar från helgen då. i fredags var jag hemma och gjorde nästan ingenting förutom att de lite film och ta det lungt. lördag skulle min föräldrar bjuda hem några mäniskor och då viste jag att det skule bli tråkigt så jag ladda ner massa filmer och satt hela kvällen och käka nöter och chips och så på film rätt skönt. och i söndags gjorde jag läxor och va ute lite och träffa min flickvän. det är typ allt jag gjort, kommer med nästa inlägg om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

smurfen är sp tjock jämt !!!!!!!!!!!!



/ lovisa

2008-06-22 @ 17:08:14
URL: http://sjobloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0